Лише за два роки продажів електричного кросоверу Hyundai KONA Electric було реалізовано 103 719 екземплярів цього сучасного авто (станом на 30 червня 2020 року). Понад три чверті від загальної кількості продажів моделі було реалізовано за межами домашнього ринку корейського бренду.

Hyundai Motor Company вивела на світовий ринок перший електричний компактний позашляховик KONA Electric у березні 2018 року. Окрім індивідуального стилю, беззаперечними перевагами електромобілю стали вражаючий запас ходу, можливість швидкої зарядки, а також функції безпеки та комфорту.

У квітні 2020 року,  після подолання автівкою 1600 км дистанції під час 24-годинної подорожі європейськими дорогами, KONA Electric було названо «Найкращим компактним сімейним автомобілем» за версією TopGear Electric Awards. Того ж року американське видання U.S. News & World Report назвали модель «Найкращим електричним транспортним засобом». У 2019 році WardsAuto включили KONA Electric у свій список 10 найкращих двигунів, а в 2018 році авто здобуло визнання Auto Express, ставши «Кращим доступним електромобілем року». В 2019 році модель KONA EV також отримала нагороду «Краще авто року» від іспанської газети ABC’s, а також стала «Північноамериканським автомобілем року».

Натхнена успіхом KONA Electric, компанія Hyundai Motor Company продовжує фокусуватися на темі мінімізації викидів, надаючи своїм клієнтам можливість бути мобільними та раціональними. В свою чергу, принцип «нуль викидів» посідає важливе місце у довготривалій стратегії сталого розвитку компанії: до 2025 року Hyundai планує продати 560 000 електромобілів на додачу до водневих авто.