Hyundai Kona Electric встановив рекорд запасу ходу - понад 1000 км на одному заряді акумулятора
Компанія Hyundai встановила новий рекорд запасу ходу з трьома кроссоверами Kona Electric, які тестувалися протягом трьох днів на трасі Лаузіцрінг в Німеччині. Автовиробник ставив максимальну мету: на одному заряді акумулятора кожен електромобіль повинен був проїхати понад 1000 кілометрів. Кожен з трьох автомобілів з нульовим рівнем викидів успішно впорався з випробуванням, також відомим як «гіпермілінг», і перевищив цільове значення в 1000 км, проїхавши 1018,7, 1024,1 і 1026,0 км відповідно.
У випробуванні, який тривав майже 35 годин, брали участь три команди, дві з Hyundai і одна з AutoBild, під наглядом оператора гоночної траси Dekra, яка експлуатує Лаузіцрінг з 2017 року. Інженери Dekra стежили за тим, щоб випробування проходило безпомилково, відстежуючи використовувані автомобілі і ведучи облік кожної з 36 змінності водіїв.
Всі електромобілі, використані в тесті, що не піддавалися модифікації. Щоб отримати максимальний пробіг, кліматичні та розважальні системи були вимкнені, але включалися денні ходові вогні відповідно до вимог законодавства про дорожній рух. Температура зовнішнього повітря становила близько 29 ° C, а в якості шин використовувалися стандартні шини Nexen Nfera SU1 215/55 R17 з низьким опором коченню.
Середня швидкість, зафіксована трьома автомобілями, склала від 29 до 31 км / год, що за словами Hyundai, відображає типову швидкість руху всередині міста в Європі, включаючи світлофори і житлові райони, де максимальне обмеження швидкості складає 30 км / ч.
Hyundai заявляє, що споживання енергії електромобілями в 6,28, 6,25 і 6,24 кВт⋅ч на 100 км було значно нижче стандартного значення 14,7 кВт⋅ч / 100 км, визначеного WLTP.
«У цьому тесті Kona Electric продемонстрував свій потенціал як ефективного та екологічно чистого кросовера. Це доводить його придатність для повсякденного використання і показує, що коли справа доходить до наших електромобілів, занепокоєння про запас ходу повинно піти в минуле », - говорить Юрген Келлер, керуючий директор Hyundai Motor Deutschland GmbH.
У пройдений тесті використовувалися електрокроссовери Kona Electric потужністю 150 кВт / 204 к.с. і акумуляторним блоком ємністю 64 кВт⋅ч, який дозволяє долати відстань до 484 км згідно циклу випробувань WLTP або 415 км згідно EPA.
Джерело: hevcars.com.ua